veckan som va!!!! vecka 2

trivs bra med min nya blogg, har nog lagt in 3-4 inlägg varje dag... här kommer jag nog bara skriva nån gång i bland. 
I dag har jag inte gjort så mycket, efter som jag har så ont i ögat och huvudet.. skulle ha varit ute och gått men det blev inget av det. jag skall börja gå ut och gå en liten runda varje dag, i min takt, annars så får jag så ont i hjärtat. gör inget att man går själv, det kan vara skönt det med, även ta med mig min hund nån gång oxå på lång promonad men nu är det så kallt och halt ute. 
 
i dag är det lugnt och skönt hemma om man jämn för med i går.. i går va det full rulle här med massa barn. 
har jobbat nästan hela veckan förutom en dag.. det går så där på jobbet, har en jobbig chef som jag inte tycker om, vill verkligen byta jobb, annars så söker jag på annan plats och annan stad.. det är så lååång tråkigt när man inte har nått att göra där.. i fredags satt jag på en jävla soffa i 3 timmar och inte gjorde nått för att jag va klar med allt... att dom inte kan säga men du kan gå nu om du vill.... vissa dagar smiter jag tidigare, bara dom inte kommer på mig, haha  skulle vilja jobba på ett rullband typ som att packa kakor eller nått, det finns ett sånt jobb i skåne, kanske söka det?? haha skoja bara... 
 
ha en underbar vecka så kommer jag in igen och uppdaterar min vecka....
 
// jejje
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback