dom 5 punkterna!!!

Ja, vi har förlovat oss, det gjorde vi 1/1-2013
 
några har sagt grattis men det va juh inte många, ingen i från min familj har sagt nått, men det visste jag juh redan.. nä vi skall inte GIFTA oss. han vill borligt och det vill inte jag, så då blir det inget bröllop för min del!!! 
 
det va några frpn skåne man pratade med på nyårsnatten, när man kom hem, dom verkade iafl glada. 
 
nu va den delen gjord.. har massa punkter som jag vill göra
 
1. körkortet
 
                                                                          2. heltidsjobb
                                                                           
                                                                          3.börja träna
 
                                                                         4. åka ner till skåne/gbg
 
                                                                         5.hitta ett billigare boende med garage
 
det finns fler punkter, men börjar med dessa...
 
är irriterad, ville så gärna ha den jackan och byxorna till mina barn så funkar det inte.... f*n.. nu när det va rea oxå.. men skall kolla med en och se om man kan få lite hjälp där. 
 
nä är det dax att hoppa i bingen
 

 
// jejje
 
Ps. jag saknar dig.ds
 
                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback