värre och värre...

I dag har det varit en jobbig natt och dag... i natt vaknade jag av ett duns, pulsen gick på högvarv, täcket över huvudet o försöka somna om, vilket inte gick.. fick PANIK vågade inte röra mig... sen va nån nere vid mina fötter... D sov hos mig i natt och hon vaknade oxå.. skit läskigt... 
 
Jag gick upp tidigt lika bra... min hund vandrar runt sängen hela tiden och till hallen... 
 
 dagen: har jag gått och små pratat för mig själv att nu får ni säga vad ni vill eller visa mig.. tror jag blir dum i huvudet av allt detta snart... 
 
sen hände en annan läskig sak men det vill jag ha för min själv... 
 
nu sitter jag här och har skit tråkigt!!!
 
slänger in nån låt!!!
 
 
 
// jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Släng iväg ett sms till mig om du har tråkigt nån dag. Svårt för mig att veta om du vill ha sällskap eller inte när du inte frågar ;)
Men hoppas vi kan ta en kaffe snart igen :)

Läste att det har hänt en del igen :s Hoppas det blir bättre snart!

Ta hand om dig kram

2012-09-24 @ 19:58:03
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback