Onsdag..dagen/tänker...

Har jobbat nu i två dagar.. känns skönt att komma i väg lite.. I går var det dans för tjerna.. libo-hopp.. tyckte D va roligt men inte M hon tyckte det gick sakta. men nästa gång då är det rocken roll.. så imorgon blir det bugg för tjejrna och även för mig.. skulle nog oxå vilja börja fotboll, skall se om vi kan få ihop några tanter, hihi på detta.. va juh på fotbollsmatch i söndags, åh jag ville bara hoppa in o spela... 
vår hemlighet är flyttad till nästa år i stället, vill ha det perfekt o riktigt planerat. hoppas att du ringer snart, vill ha nån att prata med, det är dax nu... behöver oxå prata av mig ,med vissa saker... nu börjar denna förbannade årstiden som jag inte tycker om. 
 
vi skall iafl åka bort snart, skall bla hälsa på min älskade farmor o min bästa pappa. sen ett annat ställe!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

Dagens blogg, vinnaren + ny omgång av HELGENS blogg uppe. (avslutas måndag kväll)

DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

2012-09-07 @ 09:38:15
URL: http://angelica.blogg.se
Postat av: g

du vet vart jag finns om jag räcker att prata med <3

2012-09-08 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback