Tisdag Grattis!! *funderar lite*

I dag fyller mina tvillingsyskon år Grattis på 25 års dagen!!  sjukt vad tiden går fort kommer i håg när ni va små skitar.. synd att vi inte har bättre kontakt, hade bra kontakt med er när ni var yngre, men man växer upp o flyttar o allt bara rinner ur sanden.. saknar alla mina 4 syskon, speciellt min stora syster. skulle det hända nått så vet jag att hon hade hjälpt mig. hon finns där fast man inte hör av henne så ofta. hon har hjälpt mig i många situationer genom livet. jag älskar verkligen min stora syster <3 även mina andra oxå. 
 
Har jobbat nu i 2 dagar, har ändrat min arbetstider. fick en speciell nalle i går av min chef, haha han är så snäll och gullig i mot mig. i dag frågade han mig en sak men det vill jag inte ta här, hihi ....  jag tycker verkligen om mitt jobb, man blir så välkommen när man är där. 
 
D har varit på dans i dag, det gick bara bra. sen är det dans för barnen på torsdag jag vill nog sluta, har inte råd tyvär!! sen får jag panik när jag skall dansa med en gubbe där, varje gång jag kommer så suckar han o visar inte mig när jag gör fel, han bara släpper mig och väntar till det är partner byte.. tror ni inte att jag känner mig kass och ursel då?? kan nog helldre lägga dom pengarna på ett träningskort i stället. för där gör det inget om man gör fel o då får man hjälp iafl än att bli uttittad av alla!!! 
 
god natt och ha det bra!!
 
// jejje
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback