torsdagskväll!!!

länge sen man skrev här inne.. har blivit en del musik i stället, men det går lika bra det.. nån som vill ha en hiss eller diss?? länktävling..? bara att hojta till vad ni vill läsa från mig.
 
I dag va jag och jobba, funderar på att ge upp detta snart, det börjar att bli jobbigt, när jag redan vet svaret från er. ni har mig där för att få det rent och snyggt inget annat..
 
ni tror att jag bluffar när jag säger att jag inte mår bra!! varför får ni vara sjuka och inte jag?? vad är skillnaden på mig och dig??
 
godnatt// jejje
 
hoppas på en lugn natt och att få sova o inte bli väckt!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahahaha ikväll smäller det :D
Ska bli riktigt kul!
Ses sen!!!

2012-10-20 @ 16:26:03
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback