söndag...

I dag har man städat och tvättat.. men inte klar ännu med nått av det. är trött och seg i dag... gick upp tidigt vid halv nio. Har varit hemma i några dagar från jobbet, men skall dit i morgon, lär då få utskällning, men får väl ta det då.. så lär jag väl få höra samma visa igen...av chefen, han är så jobbig, speciellt när han inte lyssnar och bara skrattar mig rätt i ansiktet... kan bli så arg på han, bara för att jag är där på praktik så skall han inte behandla mig som skit!!!! får besked nu i november om jag får fast anställning, får jag inte då får det bli annat någon annan stanns, tack och hej säger jag då!!
 
 
 nu skall jag fortsätta att
 
 
// jejje

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg du har!

2012-10-30 @ 11:34:06
URL: http://www.sofiiaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback