Onsdag... illa behandlad!!!!

Blev ledig hela denna veckan, så skönt är det!!! hoppas nu bara att nån tar hand hand om mitt jobb denna veckan, annars så lär jag ha att göra på måndag när jag kommer. skall ha ett möte på måndag oxå med min chef o min ame kontakt. kommer att bli så pinsamt, nu när alla vet om det med mobbingen på jobbet, eller vad man nu skall kalla det. fixar inte sånt, tror ni själva på fullaste allvar att han kommer att erkänna sina brister och fel han har gjort mot mig???? han kommer nog bara säga, oj det va inte meningen att göra dig ledsen.. jag bara schämtade med dig?  ja jag är lite orolig över detta möte... sitta där helt själv medans dom pratar med mig... hoppas det går fort.
 
I dag har jag varit i väg även igår, full rulle denna veckan, nu när man är ledig går veckan så snabbt, bromsa lite!!! snackade med en fin vän i går, fick mkt sakt och det känndes så mycket bättre, fast jag vara nära till tårar flera gånger. pratade även med en annan tjej som är hur trevlig och rolig som hälst, dig gillar jag att umgås med!!!!
 
Godnatt // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bra att ni säger ifrån, du ska inte bli illa behandlad för det förtjänar du inte.
Hoppas ni får en fin helg!

Kram

2012-11-03 @ 10:24:42
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback