göteborg!!!

Söndag: vi åkte till gbg.. vi körde fel nästan hela tiden.. vi släppte av A först.. sen åkte vi till klädkällan med barnen.. oj vad mkt det fanns och billigt va det. barnen hittade sina jackor med en gång.. sen fick dom välja en valfri plagg. M valde en jätte fin stickad koffta och D valde en fin tröja. dom va duktiga i affären. sen hittade jag en vinterjacka åh barnen mössa o halsduk vilket dom betalade för sina pengar åh nagellack oxå. sen fikade vi.. sen åkte vi till min pappa åh där va det kramkalas för min syster va juh där oxå. vi tog massa kort o pratade. sen gick jag o min syster o alla barnen till en lekplats så fick jag o min syster prata lite. sen vidare till farmor men innan det så hittade barnen en lekplats till.. så där stannade vi ett litet tag. tills D slog sig i gungbrädan.. oj vad hon flög o skadades sig, men det gick ändå bra. sen gick vi till farmor. hon blev så glad. min syster stannade bara en liten stund sen åkte dom. så jag va själv med barnen o farmor.. tiden bara sprang i väg men vi fick pratat lite... M dammsög o gjorde fint innan vi gick vidare till min pappa. där åt vi lite mat och barnen spelade spel.. jag pratade med pappa o hans fru. sen kom min gubbe o sen åkte vi hem..en trevlig o underbar dag hade vi. 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härligt för dig att du fick träffa din familj! Hoppas det stillat din saknad lite :)
Kram

2012-10-02 @ 18:03:56
URL: http://enmammasliv.webblogg.se
Postat av: Jojjo

Ja, där e det jätte billigt och bra saker till både barn, vuxna och inredning....det va ett tag sen sist ja va där, men hoppas att få komma ditt någon gång innan jul i alla fall och handla lite julpynt och julklappar till barnen!! kram på dig <3 saknar er!!

2012-10-05 @ 22:05:50
URL: http://jojjo78.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback