tisdag.. svar... andra sidan!!!!

rätt svar va 
 
 
Ny tävling vad är detta för film??
 
 
Rätt svar kommer i mrg kväll!! 
 
Har inte mått så bra så därför har jag inte varit inne, hade besök i söndags så det måste ha tagit mig hårt ,vilket jag inte ville visa, sen på natten va jag med om nått jag nog aldrig kommer att få uppleva igen, en kuslig känsla. har även beställt tid till en privat sittning, kan bli intresant och se vad som sägs om bara mig. har så ont i huvudet nu i två dagar, trodde jag skulle gå i bitar, det är inte slut än, nu sitter det i magen, (magsjuka??) fick svar på vrf jag har det så här, men det håller jag för mig själv!!!  jag saknar iafl min kära lilla M...r.. och min lilla M..f... ..fick en siffra och en bokstav av h*N siffran stämmer men är osäker på bokstaven. 
 

 
 
Foto
 
godnatt// jejje
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

GHA måste få veta hahaha. Jag vet jag är nyfiken :)
Hoppas du mår bättre snart och att det inte blev för jobbigt för dig :(

Kram

2012-11-14 @ 15:03:06
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback