rätt svar... avsluta ??

Foto
 
Förlåt för att ni har fått vänta på frågan!! hät kommer rätt svar..
 
 roger rabbit och jessica
 
2.
 
Ingen vinnare denna gången!! så det blev ingen länktävling.. funderar på att avsluta eller lägga denna på vilandes och låst.. ingen som går in här och kollar fast jag är hos er o kommenterar, men jag inget får av knappt nån bara (C) tack!!! 
 
vill att minst tre svarar på detta annars så.. ja ni vet!! skall jag ha en HIZZ ELLER DIZZ ELLER FILM  GISSNING!! skriv vad ni vill att jag skriver om!!
 
// jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kör en Hiss eller Diss, tror det drar mer folk.
Hehe, klart jag lämnar ett litet spår efter mig!
Ska se vad jag kan göra så du får fler läsare. Gör så att du skriver hos mig när du har bestämmt vad för länk tävling du ska ha, såska jag länka till dig!

2012-11-23 @ 17:16:26
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback