Torsdag... tänk om ni hade lyssnat från början....



Denna låten kommer jag alltid minnas efter dig. R.I.P. (3:e maj)


Det har hänt en hel del... jag har slutat... tänk om dom hade kunnat lyssna på mig från början då hade det inte blivit så här o så hade jag inte behövt känna så här, som jag gjorde i dag...
Hoppas det andra blir bättre...  Jag är den misslyckande känns det som... så du har fått 4 duktiga barn och 1 kasst barn åh det är juh jag... jag försöker så att ni ser mig oxå, men ingen vill se... vad skall jag göra för att ni skall se mig oxå, bli advokat eller modell och skaffa massa pengar... vad skall jag göra så att du ser och hör mig oxå????

Jag låg i min gubbes famn och grät som ett barn innan, vilket inte händer så ofta... det är väl allt som har hänt o det som hände i dag, det blev någ som en chock, det blev det nog för alla... hoppas du får det bra där änglarna la dig i dag...  ja jag tror på änglar, det gjorde jag nog efter jag läste boken "änglarna i mitt hår"

Ha det gött // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men gud, hoppas att det inte är det som jag tror att det är som har hänt. Ska försöka komma bort till dig i helgen en stund.



Ta hand om dig tjejen, kram!!!!

2012-05-04 @ 12:04:15
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback