Tisdag......ZUMBA....

I dag åkte jag in på ett viktigt möte, men blev arg o besviken på dom... ni är dom tjatigaste jag har varit med om, ni kan väl för fan inte gämföra mig med en 16 åring eller?? får väl gå på erat spår eftersom man inte får välja längre enligt er då, men alla andra får... bara för att jag inte ville vara kvar på vården, då skall ni sabba för mig o kränka ner mig. har ni själva provat på vården ni på ami, gör det först innan ni börjar öppna käfften, det är tungt o bökigt på alla sätt.

Jag och en till har tränat ZUMBA i 80 min åh det va kul o svettigt, så träningsvärk lär man få i morgon. har även åkt med "G-P " på en bilrunda..

sen hem är jätte trött efter en lång dag....

Nån som vet vart man får tag i wii spelet BIGGLOSER ?? vill ha det...

godnatt// jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback