Söndag...helgen och lite musik :)

Helgen!! Gubben åkte i väg på fredan natt, själ vhalva denna helgen oxå :(  Marielle sov hos en kompis så jag o daniella va själva. Lördan va jag o daniella själva, jag städade o daniella lekte lite, sen kom marielle hem med sin kompis. Hon hade blivit lovad av sin pappa att få sova borta lördan oxå. så det blev en liten diskotion där, vilket irriterar mig i dag oxå, men det går över... Gubben kom hem på kvällen, vilket kändes bra. åh i dag har jag varit en irriterande bomb om allt.. jag o gubben tjaffsade lite, men han sa f'låt, för han märkte att jag va arg... I går va jag så arg att jag bara kände att nu flyttar vi här i från och få slippa allt jävla tjat om dittan o dattan... Vi åkte i väg en sväng o kollade på nya netto, billig o bra affär. Daniella skulle hem till en kompis i vara ändå. sen hem jag o gubben, jag somnade på gubbens arm... sov kanske i två timmar... sen åkte gubben i väg o hämta våran dotter, jag började med maten....

Datan har strulat som fan i dag, kände bara hur det kokade i mig, och allt annat på det... fick ett trevligt samtal i dag så att man blev lite glad. <3


Idag åkte vobban ut!!!
kram o godnatt // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback