söndag.....1 vecka på mig....

Nu skall jag satsa på mitt mål :)

kanske prova på detta :

Diet

Mirakelkur, tappa 12 kg på 2 veckor. detta är godkänt av ett sjukhus i skåne.

Dag 1:
Alla sorters frukt, inte banan gärna melon
Dag 2:
Alla sorters grönsaker kokt eller färsk, undvik ärtor, säd och bönor.
Dag 3:
Alla sorters frukt och grönsaker, ej banan och potatis.
Dag 4:
Ät 5-8 bananer och drick 5-8 glas lättmjölk.
Dag 5:
Ät 5-6 tomater och ca 300 g nötkött, detta kan bytas ut mot qourn eller tofu om man vill göra denna diet vegetarisk. Försök dricka 8 glas vatten.
Dag 6:
Ät nötkött så mkt du orkar utöver soppan, samt grönsaker.
Dag 7:
Ät så mkt du vill av mörk/fullkorns ris, grönsaker, sockerfria safter, te eller kaffe utan socker. Ingen soppa denna dag.

Dieten utlovar en viktminskning på 4-7 kg/vecka. Du kan äta så mkt soppa du vill och ändå minska i vikt, för dessa ingredienser bränner kalorier i samma takt som du producerar dem. Man kan följa dieten så länge man har ork och lust.
Man blir otroligt trött av denna diet och man behöver inte röra sig eller motionera mer än vanligt för att gå ner i vikt med denna diet.


hur skall jag klara kaffe utan socker?  receptet på soppan har jag om nån är intresserad. kan börja lite lätt så att man inte blir allt för trött....

Eller har nån annan nått bra förslag??


här kommer en sorlig låt som jag tycker om







 jaa äntligen åkte JENNIFER ut från bigb....

kram o godnatt //jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kan inte säga mer än att du kommer säkert tappa jätte mycket vikt, men du kommer få dubbelt tillbaka när du slutar.



Ta hellre bort allt socker, typ cola (som du redan gjort :) ) socker i kaffe och annat onyttigt. Använd dig av lätt mjölk inget tvång då ni använder mellan. Ät en portion istället för två till middagen och ta ett stort glas vatten innan maten så är du inte lika hungrig.



Och dom två första veckorna ska man försöka att inte unna sig nåt "gott" om du förstår vad jag menar.



MEN DETTA ÄR MIN SYN PÅ SAKEN, DU GÖR PRECIS SOM DU VILL :)



Ta hand om dig!

2012-05-10 @ 15:53:06
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback