Fredag.... nedstämd....

ännu en dålig dag, kanar bara längre ner... det händer så mycket, saknar gubben, känner mig mkt ensam, (vill inte känna mig i vägen till någon) känns som om man stör i bland, ser man mig så blir det tyst. Fick lite sällskap nu på kvällen, tack för att du/ni kom förbi en sväng.  Har en trotsig dotter som inte VILL lyssna.. har haft gråten i halsen nästan hela dan.. var i väg en stund och handlade åh det va inte roligt i dag, när man känner sig så nedstämd.. där kände jag mig verkligen i vägen för eran familj. Har pratat lite med gubben hur jag känner mig, orkar inte ha det så här...
skall nu försöka sova, svårt att sova när det spökar här på nätterna, inbillar mig inte, ni får tror vad ni vill men jag vet vad jag hör och känner...

kram från ett tomt skall-jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej, haha ja jag förstod det! det är lugnt tvättade lite för hand :)

Tror jag vet vad det är men ska se om jag inte kan komma över en sväng nån dag eller idag så får vi se om jag har rätt!



Mem ta hand om dig och tack för i lördags det var jätte roligt!

Kram på dig!

2012-05-21 @ 07:31:58
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback