torsdag---- blandning....

Nu va det ett tag sen man skrev, men det har varit så mkt... I går opererades min gubbe, han hade jätte ont... mycket samtal o lite tårar med barnen. I dag är det bättre, läkarna har gjort ett slarv fel, men nu är det ordnat. I morgon är man ledig, pga sjukdom i kursen. får se om det blir lite bakning då.?

på bema går det framåt, har sagt i från att jag tycker det går för fort så nu dras tempot ner lite. pratade även med (M) nu i veckan, kände att jag ville prata ut lite om allt möjligt. hon jag annars pratar med, har fullt upp med sitt, vill inte belasta mina problem på henne. när hon redan har så mkt.

Snart blir det tv nu i 3 timmar...

Vi hörs // cilla


Kommentarer
Postat av: Pia

Älskade gumman, om det är mig du menar så är det bara att prata med mig, du belastar mig inte med något och det vet du! ja det är mycket just nu, men jag vill ändå kunna tänk på annat och finnas för dom som jag bryr mig om. Så bara säg till och prata med mig <3

2012-03-02 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback