Tisdag......fram och tillbaka...

I morse tog jag bussen in till kursen, när jag kommer dit då är det inget, men vad fan, då har dom ändrat schemat igen, hallå kunde ni inte ha hört av er till mig då?? mkt dålig stil av er. Så i mrg skall jag in iafl, tror (A) har saknat mig där inne, för hon frågade om jag kom i morgon, japp sa jag, vad bra o så blev hon glad. Så jag fick ringa hem så att gubben fick hämta mig. Va så trött när jag kom hem så att jag mådde illa. Försökte att vila en stund, men det gick inte. så nu va det dax för mötet på bema. bara en massa strul där inne i dag tyckte jag. dom har inte hittat nått till mig ännu. men gav lite förslag på vad jag är intresserad av. så har dom lite att gå på...sen hem la mig o vilade ca 45 min, sen kom barnen, läxhjälp o fixa lite mat, sen läggdaxs... jag väntar på mitt program bb....

sen sova upp tidigt o ta bussen in....

// cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback