Tisdag.... snart....

Har fixat en sak i dag... så snart börjar min kamp, att nå mitt mål.... Har min gubbe o min vovve som stöttar mig åh även min vän (J).

Nu är allt lugnt igen för (M).. Vi pratade på att ändra om igen, men det går juh inte just nu, för då hade aldrig (M) fått sova på nätterna... :(  Inatt hade jag /vi ett helvete att somna, ändras inte snart så tänker inte jag bo här, skit jobbigt!!  Har pratat mkt med min kära vän (J) tusen tack för att du tar dig tid till mig :) känner mig så ensam i bland.

Nu har vi hittat en loft säng till (D) hon är så glad, så (M) har fått en annan sak, som hon blev jätte glad av... roligt att få se barnen överlyckliga i bland...

Snart börjar BigB....

I mrg på möte!!!!

kram cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback