Tisdag.... shoppnig...Möte....

Gick upp när barnen cyklade till skolan, sen åkte i väg och handlade skor till barnen o ett par till mig. M kunde inte ha sina, så nu är hon uppe i storlek 36, helt sjukt att hennes fötter växer så snabbt...blir att åka o byta dom nån dag... sen hem o sen körde gubbin min mig till mötet.. gick jätte bra, plugga till hösten o pratik här i min by. som kan leda till tim anställning, då kanske min framtid ser lite ljusare ut...jobba hela sommaren, måste hinna med en resa till familjen i gbg o en resa till skåne... Hade besök här innan i dag oxå, tack för titten... Köpte även en varsin mobil till barnen. D blev över lycklig hennes egna mobil... sen har jag o grannen varit ute o cyklat, låångt oxå.. det lär nog kännas i mrg...


Nu väntar jag på bigb skall börja sen sova är jätte trött o huvudvärk....

Kram o godnatt //cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback