Tisdag...... ändringar....

I dag har vi ändrat   om i "hobby" rummet o även fixat barnens rum. städat o dammat... Har lite att fixa i morgon oxå... så våran dag gick till detta...
Min katt är sjuk oxå, lider värkligen med han, hoppas du dör snabbt så att man slipper att se dig lida mer... Så marielle blev lite ledsen i dag, eftersom det är hennes katt från början. tror inte han har många dagar kvar :(   ,

Silken elak fröken Marielle har, urch för dig!! hur fan kan du be marielle göra nått sånt, jag förstod varför hon vägrade det hade jag oxå gjort, i bland vill jag bara byta skola till henne så att hon får leka med kompisar o hitta nån nära vän till henne igen. och ha en fröken som bryr sig o inte en sån ragata till fröken hon har i dag, vi lever på 2000 talet fan inte på 60 talet... blir så arg när jag fick höra detta i dag av henne.

Min farmor ringde även i dag, det är nått som inte stämmer, men inget jag vill gå in på här, min privata del :)

Blir hemma denna vecka åh det blev godkännt!!

Nä snart dax för BB

Kram o godnatt // "Cilla"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback