Söndag/måndag..... Äventyr!!!

SÖNDAG: Familjen hade as tråkigt, kände för att få vara lite själva, så vi åkte till borås till några vänner till oss.Va juh tvungen att prova våran nya bil och gps:en  ha ha den va lite rolig den, den visade helt fel i mellan åt, så jag hade skit kul... när vi kom ner till sjön så visade den att man skulle åka på vattnet, så försök med det, sa jag till gubben. När vi kom fram så drack vi kaffe o barnen gick ut med deras lilla hund. vi satt och pratade... Sen ville gubben ut o gå så vi tog med alla hundarna, Nisse va så lycklig att få leka med hundarna. vi gick o kollade på sjön o släppte hundarna, tyckte det gick bra. barnen lekte på lekplatsen o hoppade stöttsmatta. det va riktigt skönt ute.. sen gick vi hem till dom o tog en kaffe till, sen körde vi hem igen. Men det va skönt att få komma bort lite. Det blir även en runda ner till skåne snart oxå, vi måste få hjälp med bilen, så det får bli dit ner, vet att vi får hjälp med det där.

MÅNDAG: tog mig en sov morgon och det behövdes, har fått en sån jobbig huvudvärk igen och ryggen vill inte vara min vän längre... vill inte ha ont hela tiden. Har tvättat lite,dammsugit, o städat dass.. gubben fick diska o fixa middan. bra när man kan hjälpas åt. barnen varit ute o cyklat o varit på bibblan. tänkte ta en runda på cyklen, men min rygg sa NEJ. har även letat efter mina sommar kläder, men dom är bara borta, fan.... I morgon skall jag på möte ang utbildningen. och även handla skor till barnen o hitta skor till mig, det får bli nått billigt till oss... hur april skall funka har jag ingen aning om.... hade kunnat bott lite närmare , vet att jag hade fått hjälp med mat o annat, men nu är det lite svårt... så det blir till att leva fattigt denna månan oxå, av bokar nog min dotters plats, på J-dagen, har inte råd!!! känns inte riktigt att det är min grej häller, blir nog att jag går ur det oxå... men funderar vidare på det... när man inte änns får ta nån cider, har varit sugen på det flera gånger men man får juh inte, så därför går jag nog ur, vill inte känna att detta får du inte göra... har pratat ofta med gubben om detta, sen så tycker jag att jag inte tillför så mkt på detta på onsdagar, det finns dom som är bättre än mig på det, jag tycker inte att jag säger så mkt alla andra pratar o jag bara sitter där som ingeting...säger tyst nån gång o säger till... nä ta in nån annan än mig som passar till detta....

Ha det så bra!!! kram cilla""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback