onsdag och torsdag

Onsdag: Åkte i väg till kursen, väl där så blev det lite frukost o sen i väg till bowlingen, vilket inte gick så bra, fick kramp o jätte ont på ena sidan kunde inte spela klart, skit vad ont det gjorde, tror att en såg det. tack för hjälpen att man blir trodd.sen blev det restuarangen där beställde jag fisk, mumms vad gott det va. Sen frågade (M) mig om hon skall köra hem mig, ja tack sa jag så (A) följde med oxå. tur var att vi va två bilar. men jag o m och a tog en egen bil eftersom hon körde hem mig. eftersom jag hade så ont. när jag kom hem så fick jag lägga mig en stund, sen på kvällen va det juh bara att bita i hop fast jag hade ont. vilket jag sa till min gubbe o till grannen, men kände som om du inte trodde på mig. så det va väl bara att åka med, men det gick juh bra tills jag kom hem, fattar inte va det är, har haft det så här nu i ca 8 år men blivit värre dom sista veckorna. känner mig yr o illamående. nej jag är inte gravid. ( fast jag hade viljat ha en liten sladdis, men försent för det nu..  det va min onsdag det....


TORSDAG:tog mig en liten sov morgon, vilket behövdes tycker jag, har städat lite och tagit det lungt, medans gubben frågar hur jag mår, gulligt tycker jag. Fick ett sms nu ikväll, vilket lät intressant, men ringer dig i morgon kväll. tack vännen min. snart dax att sova upp tidigt i mrg, till kursen och där blir det träning, snart så ser man väl ut som en michelingumma om man inte börjar gå ner....

Godnatt på er Kram cilla


Kommentarer
Postat av: Pia

Klart att jag trodde dig!! Du sa ju att du skulle gå om det inte funkade men du sa inget under tiden så jag trodde det var lugnt =( Förlåt!

2012-03-17 @ 09:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback