Måndag--- massor....

I dag har jag tvättat massor, men bara roligt, jag tycker juh om att tvätta o hänga upp och vika, kanske låter konstigt men så är det. Har nog alltid gjort det, från första dan min pappa lärde mig att tvätta, åh det va tidigt. Men stryka tycker jag inte om, urch.... så om nån vill stryka mina gardiner o dukar så hojta till, har massor som behöver strykas... hihi ...

I morgon va det dax för kursen igen, lika bra det kanske... åh simskola...

vilka läser min blogg? vet 3 som läser i mellan åt, men vilka är ni andra????


nä nu duscha sen bigbrother

Kram "Cilla"

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe ok, jag stryker din tvätt om du viker min! Är vi överens hahaha! Nej då, kan knappt stå längre än 5 min längre. Kändes som värkar igår men det var falsk larm. Tror det har varit för mycket stress men nu är det lugnt ett tag.



Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2012-03-06 @ 17:17:05
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback