Lördag.....tråkigt!!

I dag har jag haft så tråkigt... har vilat en stund, mådde så illa att jag fick springa på dass... alltingen är det huvudvärk eller illamående...

Daniella hade en kompis här i dag, tyckte det gick bra, hon skall hem till dom i mrg. Marielle sover hos en kompis i natt igen.

Har gjort "negerbollar" med barnen, haha kanske chokladbollar, men jag kallar det för negerbollar.. lagat mat, sen bara slappat...

Har sagt en sak till en som jag har bärt på i 8 år, puh trodde jag aldrig skulle göra det, men nu är det gjort... skall ta tag i det oxå, urch det kommer nog att bli jobbigt o pinsamt.
I mrg blir det städning o fixa klädgaderoberna o slänga lite kläder jag inte andvänder...

Hojta till om ni vet nån som skall sälga en "knuttejacka" i storlek "L", vill ha en sån igen, men hittar inte, åh tradera kan jag inte....

nu skall jag ducha o kolla på tv o sen zova...

Kram cilla

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kul att M har en kompis hon kan sova hos :)

Hoppas det blir bättre denna veckan för henne också. Sen får vi hoppas att din huvudvärk och illamående snart försvinner. Men dte är förmodligen för mycket för dig just nu!

Men du vet var jag finns om du vill prata :)



Ta hand om dig kram!!!

2012-03-18 @ 10:10:28
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback