Lördag...Årsmöte...trött...

I dag va det dags för årsmöte för junis. Men det kunde lika väl kvitta, eftersom barnen inte fick bestämma ändå, vissa punkter... tyckte att *M och *G  skötte sig bra. vi åt lunch på kronan, vi va runt 41 barn, men det funkade. sen efteråt va det disco, men det ville dom inte gå på, förstår varför oxå. vi åkte hem. Sen åkte vi till *E* och hämtade *D och Mois*  och satt och snacka, fast det va nog lilla Sötis bäst på i dag, hihi  . vi va där en stund, sen åkte vi hem. mina barn ville se happy feet 2 o det gjorde dom. vill oxå se den, med bra ljud o stor tv...  Har haft ont i sidan nu i flera dagar... det gör riktigt ont, jag brukar inte klaga, men detta är hemskt, nu har det börjat sätta sig på högra sidan oxå, åh ryggen med... kanske därför man är så trött pga smärtan. men snart får jag veta vad som är fel.....!!!

så nu fick jag gnälla lite om mig själv. tänk på vad jag skrev igår,är det så???

Kram och godnatt mina osynliga läsare

// jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, nej jag sa ju det! Men behåll din blogg det tycker jag!



Ja det hoppas jag med att jag blir snart fixar inte den här förkylningen. Bara 23 dagar kvar med till bebis :)



Men jag kommer förbi nån dag! Ta hand om dig!

Kram

2012-04-01 @ 07:45:09
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback