Lördag--- sysselsatt....

I dag har jag bakat bullar med barnen, men dom blev inte så ok, men det går att äta. det blev för mycket barn i köket, så nästa gång max ett barn. har städat lite o lagat middag, det blev oxå misslyckat, allt är så misslykat, vad jag en gör känns det som. Så i morgon blir det städning och en lååång promonad med hunden, hoppas på fint väder. åh vad jag hade viljat ha det "privat" får bli nästa månad om den nu är kvar... irriterande att den just skulle komma ut nu :(

Pratade med min underbara farmor i går, frågade hur det va med henne, då sa hon så där, man börjar bli orolig, hon är så gammal nu... urch... jag måste verkligen åka till henne snart, för allt kan hända....

Satt och tänkte innan, om jag dör så vill jag ha " PAINT THE SKY WITH STARS- MED ENYA på min begravning.  och min o gubbens låt :) finns två st, men en av dom räcker....

Allt kan hända, så därför skriver jag det här så finns det svart på vitt.... så skall min hund vara med oxå :) 

Nä godnatt // cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback