Lördag..... inget bra....tack <3

Har nu snart haft huvudvärk i två dygn, skit jobbigt...
Äntligen vann rätt låt, som jag tror kan gå långt. i dag har jag bara tatt det lungt, i morgon blir det städ o lite tvätt...

Tack för att du ville bli min vänn igen, är så glad för det. Vi har haft mycket roligt ihop du och jag. hoppas vi träffas nästa gång vi åker ner till skåne. Men du bad om ursäkt i dag hur du har betätt dig, jag förlåter dig. Chansade bara på att ansök om vän igen o du ville oxå, har saknat dig som fan, pricis som jag skrev till dig o jag menar varje ord jag skrev. har även kvar min dikt jag har skrivit om dig för några årsen, hihi.... <3

Nä nu skall jag snart gå o kolla på film med gubben min <3

Kram o godnatt // "cilla"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback