Lördag.... fint väder!!!

Igår va vi och fixade barnens däck till cyklarna. så nu cyklar dom för fullt. i dag har vi varit ute hela dagen, härligt, fixat ute platsen,nisse varit ute hela dagen med oss. I morgon skall vi försöka fixa i ordning våran nya bil, får väl försöka hjälpa gubben, fast han har ont, men det måste göras. den gick iafl igeonom besiktningen, känns skit bra. har även cyklat lite i dag, gubben har börjat cykla med nisse varje dag. i morgon tänkte jag ta en större runda, men vad otränad jag känner att jag är, fick mjölk syra i benen, inget vidare.... 

Så nu i kväll färgade jag håret, tyckte att det blev bra, barnen fick oxå nån slinga...

Vet ni vad? JAG HATAR FLUGOR!!! urch dom är vidriga små kryp...

vem tror ni åker ut i morgon på bb? rodny? marcell? hanna R??  jag hoppas mobbar hanna åker!!!

nu skall jag lägga mig, har lite ont, så då är det dax, godnatt kram "cilla"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback