Fredag......försök att förstå?!

I dag skulle jag igentligen ha varit i väg, men kom på sen att jag slutar klockan 2 o gubben är på möte, hade ingen som tog barnen, ville inte fråga heller. men det gör inget. har städat o tvättat o plockat lite. Marielle kom hem o berättade vad som hade hänt på fritis.. Jag ger snart upp denna "mobbing" skolan... fyg fan för er som gjorde detta i mot henne o sen inte våga stå för det... Blir så trött på alla som skyller på min dotter hela tiden, men alltid är det inte hon, men så fort det händer nått så sägs det, det va säkert marielle som började... eller hon va med på det... hon  kan oxå göra fel men inte alltid. hon sitter ofta själv fast i dag så lekte hon faktist med en som går i fyran, åh sover även där. hoppas på att dom håller fast vid varandra. även Daniella va med dom o lekte o det gick bra för alla tre. så tre tjejer går visst i hop. min vän ringde mig i dag, vi pratade länge cA 2 timmar, tack för att du ville lyssna på mig. känner mig instängd i ett tomt skall, åh locket har fastnat... så känns det... men hoppas på att det vänder snarast... kanske dax att åka o hälsa på nån, för hit KOMMER det aldrig någon, så då får man väl åka i väg i stället, än att sitta här och ruttna bort... får se vart vi åker hän.... vilket tråkigt liv jag har nån som vill byta??? jag vill ha roligt, kunna hitta på saker med barnen, åka o shoppa mäst av allt så saknar jag vänner som kommer och hälsar på, det är vi två om... och att andra barn slutar att mobba/reta min dotter....

Marielle och Daniella ni är dom bäste och jag älskar er över allt annat, glöm inte det.... <3

kram o godnatt // cilla

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad har hänt nu? Är allt bra med M? Ni får ta i med hårdhandskarna nu mot skolan, hon förtjänar inte att ha det så här. Gör en polisanmälan för det är inte ok. Jag står bakom dig det vet du!



Du kan ringa om du behöver prata!



Ta hand om er!

Kram

2012-03-17 @ 07:40:22
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Pia

Prata med mig! Blir tokig av att läsa hur dom är mot henne. Tillsammans är vi starka och vi kan.

För övrigt är det nog dags att ta tag i livet nu... går inte att bara vara så här.



Love U all <3

2012-03-17 @ 09:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback