Fredag..... varit i väg....BigB....

I dag har vi varit i väg o handlat lite... sen hem...väntade in barnen...
Sen på kvällen åkte jag o grannen o *A* och kollade på tranorna som dansar. det va säkert runt 6000-7000 tusen tranor där...
Fick ävem mitt samtal jag har väntat på i dag, får besked på onsdag ang jobbet... hoppas verkligen att jag får det. Så nu på kvällen har jag o grannen kollat på lets dance och big brother som bara handlar om sex, det är juh inte det jag vil se pricis... dom nomenerade är jimmy och amandus. då hoppas jag att jimmy åker ut!! i början va han rolig men inte längre...

Skall kanske avsluta denna blogg o öppna en ny.. eftersom inte folk kan säga vem man är, när jag SER att många är inne och kan inte lämna en liten kommentar. Men skall fundera på det ett tag till om det inte blir ändring snarast...

I morgon skall man på årsmöte med min dotter och några till... hörs i morgon o hoppas på lite kommentarer i från er!!!

Kram o godnatt // JEJJE

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Som hos mig då. Har minst 50 besökare per dag men inga kommentarer. Men orkar inte bryr mig vill folk snoka så varså god.



Hoppas det är bra med dig annars!

KRam

2012-03-31 @ 08:58:36
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback