Torsdag..musik o ett kvällsinlägg :)

Har verkligen fastnat för denna låten, den är så jävla bra, eller vad tycker ni?


Åh vad jag saknar att få gå ut och festa, typ dricka några cider o dansa lite, vilket inte händer så ofta, fast nu hade det nog varit kul.. Min syster eller jojjo får alltid upp mig...  min o jojjos elefant dans va länge sen... hehe.. Jag har nog inte festat på ca 3år.. dax nu att ta nån kväll... det finns juh en pubb här i min lilla by, kanske prova på den... Nån som skall med och festa nån kväll ??
I dag gick det bra på jobbet, skall få en nyckel o få lite mer jobb har chefen sagt, vilket är jätte posetivt tycker jag, jag verkligen älskar mitt jobb, vilket jag inte trodde att jag skulle göra.. i dag kom det fram 2 st och pratade mig mig, kul sånt.. åh det va från mitt arbetsgäng..
Idag fick jag "fin" besök, haha skojade bara.. men min vän o hennes barn kom, vi tjattrade lite... det viktigaste är att man tycker om att umgås med mig o att man kan skratta... och ha kul... men i dag va jag lite trött... va förbi en annan vän innan vi åkte hem oxå... tack för kaffet :) Igår hade jag o min familj det riktigt mysigt tyckte vi båda...   nä nu skall jag gå ner till min "kompisar" o ta tvätten  sen sova...
god natt // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nämen fin besök hahahaha.

Håller med dig kul när man kan skratta ihop och ha kul, men även bara sitta tysta utan att säga nåt, men ändå trivas ihop. Vem fan är inte trött, haha.



Riktigt kul att höra dig när du berättar om ditt jobb, märks att du trivs och att du mår bättre. Plus du pratar mycket :) och säger om du tycker motsatsen och det är kul :)



Vi får gå och ta oss några cider nån gång, det skulle vara riktigt gott hahaha.



Men vi hörs och kolla om du kunde komma förbi med D det hade varit jätte kul!



Kram på dig!

2012-06-08 @ 07:56:21
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback