Tisdag..Musik..Inlägg...

I morse va jag trött, men jag kom i väg, gjorde det jag skulle, pratade lite med "amf" på jobbet, om lite planer jag har. det verkade posetivt fråns hans sida. Sen plockade gubben upp mig, vi pratade lite (T) inan vi åkte. Sen fick jag ett mess av en vän. hade besök när jag kom hem, tack för ditt trevliga besök. Har varit ute och lekt med min hund nisse <3  Jaja då får väl gubben börja jobba igen då, eftersom det är lite gnäll här av andra.. Jag är fan inte jord av pengar, som vissa verkar tro. Nu på kvällen har jag tatt det lungt, i morgon blir det städ o åka i väg en sväng =)

mvh Jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

dU FÅR HÄLSA PÅ SNART IGEN DET VAR JÄTTE KUL :)

TACK FÖR EN DUNDERDAG :)

KRAM

2012-06-06 @ 23:34:10
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback