Söndag..helgen....det bjuder jag på!!!

Helgen: i fredags hade barnen skolavslutning...
Vi va väl i kytkan i ca 1 timma,dom sjung så fint.. sen hem o fikade med barnen.
Sen på kvällen va jag hemma hos en vän, vi pratade och hade kul, jag o min vän smakade" på lite Tequila.. och några cider.. men roligt hade vi. Filmade henne, men har lovat att inte lägga upp det här... haha  va nog hemma vid halv ett o min vän följde med en stund.
Lördag: lite bakis men inte mycket. jag frågade min vän om jag får komma bort på kaffe, så jag o barnen gick bort. vi gick vidare till en lekplats. så att barnen fick leka.
Söndag: slappat och varit trött och irriterad på allt. Sen fick jag veta i dag att ingen tycker om mig här i min lilla by, jag bryr mig inte!!! alltingen så tycker man om mig eller så hatar man mig, har hört detta förr oxå... så fort sätt ni och snacka o tycka illa om oss, då har ni juh nått att prata om, det bjuder jag på!!!
Har semester hela denna veckan, så skönt!! sen till helgen så åker vi bort, så slipper ni oss i några dagar, haha...
nu skall jag hämta min tvätt godnatt/kram jejje

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattar inte vad dwt är för allvarligt fel på folk. Helt jävla pantade i huvudet. En dag tröttnar man ordentligt och då kommer det att smälla högt.

Skit i vad folk tycker, för hur kan folk som inte känner dig tycka illa om dig?



Ta hand om dig, kram!

2012-06-17 @ 22:27:24
Postat av: Pia

Låt folk prata, har dom inget annat för sig så låt dom hållas. Måste ju betyda att ni/vi är väldigt intressanta om dom inte har annat att göra =)

Jag tycker iaf inte att ni är konstiga eller tycker inte illa om dig/er <3 Puss <3 <3

2012-06-18 @ 16:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback