Onsdag..musik..mycket!!!

Åkte till jobbet, där gick det bra, gick in till (M) och snackade lite med henne. efter jobbet hämtade gubben mig, så åkte vi och drack kaffe hos några vänner innan vi åkte hem. Sen skulle en vän till mig komma, för att klippa mina barn, barnen blev nöjda, du är duktig,tusen tack =) Vi satt länge o tjöta i dag,sen kom även några vänner från vara förbi. tack för besöket, äntligen får man besök, det har jag / vi saknat. I går hade jag en jobbarkompis här o vi pratade om allt mellan himmel och jord.Hon hade med en rabarberpaj med vaniljsås som hon hade bakat till oss. I dag så ringde dom från fritis, vi pratade lite, barnen skall till fritislägret, tack fritis för att ni gör detta för oss. I morgon är jag bortbjuden på kaffe efter jobbet. skall även leta efter två sovsäckar, men har ett ställe jag skall kolla i morgon. nu skall jag o gubben kolla på en dvd film om jag inte somnar är as trött.. godnatt // kram jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hihi, tack så mycket gumman! Kul att dom blev nöjda!

Synd det där med kaffet, men det tar vi igen i morgon. Får hoppas jag kan få tag i några cider ;)

Jätte kul att du har börjat vara på så bra humör, pratglad och säger ifrån. Jätte kul att se förändringen, den är jätte stor :) Och det är bara positivt!

Även roligt att folk kommer och besöker er och ni kan ta er till andra och mig :)



Fortsätt så här kommer du långt!

Många kramar från mig!

2012-06-14 @ 21:16:00
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback