Måndag...BIGBROTHER FINAL!!!

jag och grannen satte oss i bilen och körde upp till Stockholm det tog ca 4 timmar. Sen va det bara att ställa sig i kön, där stod vi i ca 3 1/2 timma, fyg vilket väder,det bara öste ner regn, men man fick en regn poncho, men vad hjälpte det? Sen öppnade dom insläppet 19:30 vi stod nästan längst fram. vi gick in där,ställde oss längst upp, satte oss på dom regninga bänkarna,fick kanske sitta 5 minuter, till vakterna sa till oss alla att ställa oss upp, så där inne stod vi i 3 1/2 timma, så samlagt stod vi 7 timmar i sträck, hade så ont i ryggen och fötterna och man frös så man skakade. Det va en upplevelse, vi fick även se banden som sjöng, det va PANETOZ-DANSA PAUSA  MARKOOLIO, OCH TOPCATS..
Fick se när frymme hanna kom ut som vinnare, grattis du är grym.Har hållt på dig från tredje veckan.Allt va klart vid 23 tiden, vi gick till bilen och vi åkte hem, va hemma runt 04 tiden i morse.. urch vad trött jag va på vägen hem.


Foto: Köerna till Big Brother Sverige-finalen ringlar sig flera varv runt huset.. Nu är det nära! =)
Insläppet, haha ser ni mig?? hade jag ingen aning om att dom tog bild här...

//jejje





Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe jag ser dig!!!

Så glad för dig att du hade kul och att allt är på väg helt rätt håll för dig :)

Tack för en trevlig stund idag och tack för allt :)

Kram på dig!

2012-06-05 @ 17:49:50
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback