Torsdag..musik..träna..TÄVLING**

Nu blir det Reggae'80
 
 
Nu Eftermiddan.. vi hämtade barnen på fritis, vi tog med Nisse, sen tog jag med han på en lång promonad, blev geting stucken o mygg biten på min lång promonad.. Det kom även fram en äldre gubbe o hans hund, vi satt väl o pratade i 20 min... trevligt när okänt folk kan sitta ner o snacka lite. Sen hem fixade mat... sen tog jag ett zumba pass helt själv, det funkar det oxå.. vill så gärna gå ner lite, så nu skall jag köpa mig en våg o väga mig varje söndag... Barnen sover o jag lyssnar på musik på youtobe.. hittade en dunder låt, den kommer här...
 
 
 
 
 
Har även lagt in lite länkar, gå gärna in o titta... på sidan (vänster) 
TÄVLING!!
SKRIV BARA "JAG ÄR MED" OCH EN BRA MUSIKGRUPP, Har jag inte minst tre som har skrivit så blir det inget... NI VINNER EN LÄNKNING I EN VECKA!!!! VINNAREN MEDELAS SENAST PÅ SÖNDAG!!
 
 
KRAM O GODNATT // JEJJE

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag är med :)
Kartellen, svensk hip hop grupp :)

2012-07-13 @ 15:46:59
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback