Torsdag..musik..födelsedag!!

 
 
Haha hittade en grattis låt!! 
tack till dom flesta som grattade mig i dag, väntar fortfarande på vissa. känns inte änns att man fyller år. Jag fick iafl tårta av grannen-p och hennes gäng... men fick jätte fina klänningar av min gubbe. fick inget paket med papper på... men det kanske kommer av min familj i gbg.. fick inte änns ett vykort av nån.. säger juh det att jag är bortglömd av vissa** det jag inte fick som jag verkligen ville ha skall jag köpa själv :) ville så gärna ha ett halsband med hjärta på... är glad för dom två jag fick... 
 
Vi åkte i väg o badade sen blev det mc donalds... nu sover barnen i morgon blir det skarasommarland med hela familjen. nån helg skall jag dra ner till min kära syster... tack (C) för att du kom förbi en snabbis... fick umgås lite iafl, tur jag har dig iafl =) hoppas att vi kan träffas nån dag nu i helgen... 
 
nu springa ner o ta tvätten o sen fortsätta packa..
 
kram o godnatt // jejje
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

HIhi hann inte vara där så länge men en snabbis i alla fall :)

Usch hoppas du börjar må bättre snart inget kul att läsa vissa av dina inlägg.
Men du vet var jag finns :)

Kram!

2012-08-09 @ 19:25:50
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback