Söndag...ont/tack..musik..

Har så jävlar ont i foten, jag brukar inte klaga men detta gör grymt ont... det blixtrar till varje gång jag tar ett steg.. får verkligen knipa igen...fan.. så är det samma fot, som jag blev skadad på för flera årsen...
 
Jag har tvättat, varit i väg o handlat o hälsat på några vänner...
Fick ett jätte fint halsband med ett <3 på av min vän-pia. tack blev jätte glad för det... <3  
fick ett kort besök oxå, har varit på våning 2 oxå :) 
i morgon skall jag ringa läkarn...
Min dotter marielle va på bröllop i dag, grattis till er!!
hmm undra när vi gifter oss?? jag vill ha ett sagobröllop med lång slöja som mina barn håller i ... men vem skulle gå fram med mig till min gubbe?? jag skulle i afl ha haft våra två låtar vi har.. nån som sjöng dom live.... kyrkligt blir det i afl :) 
 
måste lägga upp denna låten i dag oxå (vet att jag la upp den i går oxå) men jag bara älskar texten, lyssna själva på hela låten o njut!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
// jejje

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch låter inte kul med foten, hoppas den känns bättre idag!

2012-07-30 @ 13:26:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

En av dina bloggläsare har tipsat om din blogg, därför har du fått en länk i ett av mina inlägg. Nyfiken på vem som tipsade mig om dig?

kika in på direktlänken här så får du veta vem!
http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/01/8358706-fick-manga-tips/#kommentarer

2012-08-01 @ 17:13:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback