Söndag..musik.. ont!!

 
 
Natten va skit jobbig, hade magknip, som vägrade att släppa.. när jag skulle gå upp, det va som knivar i magen o fick svårt att andas...min farmor ringde, hon frågade mig om jag hade ont i magen? kännde hon det på sig? hon hörde att jag hade ont.. hon ville att jag skulle till läkarn, men läkarn hittar juh inget fel. hon berättade en sak som gjorde mig besviken, blev illa berörd... sen gick jag och klädde på mig o då högg det till igen, då kom det massa tårar.. så här har jag haft det i dag o över är det inte ännu.. men fick hjälp av "grannen-p" och hennes man... 
 
känner mig så nedstämd, hade jag fått välja så hade jag skitit i s-land på fredag... måste fixa tårta tills på torsdag oxå...känner mig i vägen, behöver flytta på mig... vart tog alla mina vänner vägen? poff borta!!! varför inte ringa o fråga mig ? åh du/ni väljer att ta en kryssning istället, det gör så jävla ont när du aldrig hör av dig längre... vad är problemet?? hade vi bort på andra sidan jorden så hade du inte brytt dig alls eller nära dig som vi faktist har gjort, du va där kanske 1-2 gånger...fast alla andra duger, är det nått fel på mig eller??? förstår inte!!!
 
// jejje

Kommentarer
Postat av: Pia

Tur att du inte får välja då. vi vill ha dig med!! Sedab finns jag alltid här, det är bara att komma upp även om jag har besök. ivägen är du aldrig!! Finns i alla lägen, och vänner finns för varandra oavsett besök eller inte. Love <3

2012-07-24 @ 09:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback