skarasommarland-fredag och lördag... musik...

Igår fredag: vi va nog 32 pers som åkte till skarasommarland. det va väl trevligt, hann inte med det jag skulle, ville juh inte åka det själv. men gubben o en till åkte frittfall... jag o gubben o marielle åkte "newton" fyg vad läskig den va o blöt blev man. jag lyckades att stuka foten i den... innan vi gick tillbaka så fick marielle åka slänggungan... synd att jag inte hade med nån som ville göra saker med mig där... skall jag behöva kidnappa dig (J) så hade jag gjort det, haha så hade vi nog haft roligt även med mina o dina barn...och våra gubbar... vi badade lite i vågpoolen och åkte gokart, haha det va kul,, jag blev inte sist iafl... vi gick bort o grillade lite o sen gick gubben till bilen o lämnade lite grejer.. sen gick jag o marielle med dom andra fast dom stannade på ett barnställe, så jag gick vidare med min dotter o letade efter gbben vid tivolit som vi hade bestämt.. han hittade mig o marielle så vi spelade lite,sen vilade på bänken lite.. daniella o marielle fick åka lite själva... i slutet så åkte jag o marielle kossorna dubbelvarv fyg jag hållde på att spy.. sen blev det en gång till och även där dubbelvarv.. fyg vad jag mådde illa hela vägen hem o även när jag kom hem fick springa på dass för att spy....det märks att man inte är ung längre...va jätte trött när vi kom hem o solbränd va jag/ vi oxå...och ont i min fot... men kul o trevligt va det!!!
 
LÖRDAG: trött o ont.. sovit... slappat...
 
Musik:
 
 
 
 
 
 
Kram o godnatt // jejje
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback