Onsdag..musik..tro vad ni vill!!

Lite 80' talsmusik!!
 
 
Dagen: vaknade, mådde skit.. ringde och sjukanmälde mig. försökte vila lite, sen kom det hit en vän till oss, tack för sällskapet.Sen fixade middag till oss. seb följde med grannen/vän eller vad man nu skall kalla dig i min blogg. du är min vän men kallar dig min grannen. följde med henne o passade hennes barnbarn. spelar det nån roll vad man kallar folk i sina bloggar? det viktigaste är väl att folk skall förstå vad jag skriver eller? Ja jag skall vara hemma i morgon oxå. mår faktist inte bra, skiter i vad folk tror eller inte. jag älskar mitt jobb, fast just nu så får det bli så här. kanske skapa en privat blogg längre fram? där jag kan skriva om pricis vad jag vill!! I bland kanske man behöver ha ut det på ett annat sätt, iafl jag. 
 
Kram o godnatt //jejje
 
Ps hittade hur man länkar,hihi (C)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahha, ja då får du ju lära mig det :)
Det kan vara jätte skönt att ha en privat blogg så man kan skriva vad man vill om vem man vill.

Tycker inte det spelar nån roll vad man kallar folk i bloggen. Man kan göra så som du skriver eller skriva första bokstaven i namnet det är väl vanligast.

Men du får ha det så jätte bra och krya på dig. Så hörs och ses vi nån dag!
Kram

2012-07-12 @ 04:45:04
URL: http://enmammasliv.webblogg.se
Postat av: matilda

Inte så mkt min smak

Bloglovinbyte? Om du säger ja och jag inte svarar eller följer dig så är det för att jag ska iväg. Jag kommer att följa dig när jag kommer hem.

2012-07-12 @ 11:03:22
URL: http://matildiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback