Onsdag..musik..tänk om?!

 
Blir hemma denna veckan pga sjukdom.. vill vara helt fri i från det. Har en vän som det hållde på att sluta illa för :( finns verkligen här för dig om du behöver oss, ALLTID!!! Tänker på dig <3 hade jag kunnat så hade jag åkt till dig med engång. LOVE...  har funderat hela dagen, tur du har vänner som stöttar dig nu.nu när du verkligen behöver det.  
 
I mrg åker gubben igen,tråkigt, ensamma kvällar i mitt tysta rum. längre fram blir det nog neråt o hälsar på.. vill inte vara hemma när jag fyller, för ingen kommer hit till mig ändå o säger grattis!!  åh syrran i mina drömmar att du skulle fixa en rolig fest till mig, som det vi gjorde till dig när du fyllde30? släpet fullt med ballonger o där satt du med massa bilder i vagnen, sen ögonbinda på o sen in i lokalen o där festade vi. pappa var även med då, men det kan jag juh bara drömma om att han skulle komma hit.. satt bara o drömde högt...  fast en här sa att vi inte skulle komma hem på länge haha men det va kanske skämt från h*n sida. så att du skulle slippa ***.... 
 
Vad gör man när man fyller 35? vad gjorde ni?  bara tårta och få ett grattis eller? och kanske en blomma?  jag önskar mig knappt nått alls, 1 tatuering (playboy) 2 halsband 3 kläder 4 pengar till körkortet 5 minnes tavla av mina 35 år.. det va inte så mkt. 
 
 
 
godnatt // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe, hoppas det hjälpte lite. Gick det in någon?
Annars gör jag om det om ett tag!

Kommer förbi nån dag :)
Kram på dig!

Svar: jadå nån kom förbi, men ingen skriver nått.. ja det kan du juh göra.. ja kom du förbi nån dag på kaffe. kram
None None

2012-07-06 @ 06:47:03
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback