Onsdag..musik..åretsdopp!!

 
 
Idag bestämde vi oss att åka o bada i lidköping.. va där en stund, men vi valde att åka till ett annat ställe med A och Y... så dom andra blev kvar o vi åkte med dom till axvalla badet i stället, åh där tog jag mitt första åretsdopp, men vad kallt det va. va väl där nån timma... sen åkte vi hem fixade middag... sen la jag mig o vilade en stund men jag somnade i två timmar... blev helt slut...
Ja jag vill att du kommer i mrg (C) !! i morgon skall vi åka i väg, min gubbe skall handla min födelsedagspresent till mig. sen måste jag juh göra tårta o sen blir det tacos i morgonkväll... i morgonkväll är det inställd dit vi skulle igentligen, mitt val**  får se om det är nån som ringer mig i morgon, väntar speciellt på att H*N skall ringa.. vilket jag inte tror händer...
 
ha det bra!! kram jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback