Måndag,musik,...synd...??

Kommer att spela 80*s låtar tills nån kommer med andra förslag, jag älskar 80*tals musik.. så här kommer några låtar till er!!!
 
 
Dagen: Vaknade i panik, att nån borrar i min tand utan bedövning, så i dag har jag haft tandvärk hela dan o ont i örat på samma sida... Barnen har varit o badat på badet i vara.. mina tjejer hade haft kul.. 
 
Nu är det ändrade planer igen, skall inte åka ner till skåne... blir även hemma när jag fyller år, så då blir det att åka in på kvällen o se sean banan, som det ser ut nu. men allt kan ändras... Vet inte om jag skall bjuda nån, kommer det nån så är ni välkommna!! är lite nervös om (E) ringer, vill jag det? kommer nog att bli besviken oxå... känns inte som om nån bryr sig längre, om mig eller om min lilla familj... ni som har familj, ta väl hand om varandra, jag verkar inte ha nån iafl förutom min (F) <3 
 
Här kommer en låt man alltid lyssnade på förr, kanske 10 årsen!!!
 
 
 
 
 
 
Nä skall nu försöka hitta en blogg så att jag får skriva av mig lite, behöver nog det!!!känner att det blir lite mkt i bland om ALLA !!! här vill man inte skriva om allt, vet inte vilka som läser för ni skriver juh aldrig *hej*...
 
kram o godnatt // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahaha det är den låten ju!
Tänker på dig det vet du ;)
Ska se om jag inte kan komma bort en sväng idag.

Ta hand om dig kram!

2012-07-17 @ 09:52:44
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback