Måndag,musik, hahaha

 
Skit duktig, för att vara så liten!!! en härlig röst har dom :)
 
 
 
 
 
Hahah här är juh låten vi pratade om (C)  
 
 
 
Hahah här hittade jag våran låt vi sjöng, live!!  känner du igen dig?? (C)
 
Dagen: Vaknade sent... fick besök, skulle ha städat men så blev det inte.. i morgon har jag andra planer...  D sover hos (C) tack för att hon fick sova hos er...  det är så synd om henne när hon nästan alltid är själv, har inga vänner här, jo förutom er o en våning upp.
 
Nu skall jag strax lägga mig, nyfiken vad dom pratade om i dag :) (P och C)
 
kram o godnatt// jejje
Ps glöm inte min tävling jag har, bara att rulla ner o titta!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha.... fan vi var grymma där i femman huset (Nordstan i Gbg) och vi stod på scen och sjöng Oa hela natten.

haha, det är vår hemlis det f¨r du inte veta :)

Nu sover barna snart haha.

Sov goott så hörs vi i morgon :)
Kram

2012-07-17 @ 23:06:52
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback