Lördag..musik..hänt!!

Jockiboi's nya låt!!

 
 
 
Har inte kunnat vara inne på ett tag, det har hänt en jobbig sak nu i veckan. Men han mår bättre, det har börjat vara i örat o benet. trodde att mitt hjärta skulle gå i tusen bitar, åh vad jag älskar min (N) <3   
I dag har han även börjat leka, vilket känns skit bra. i går vågade han knappt gå ut,men han är, är väldigt tillbaka dragen o väldigt lung och skall hålla koll på mig hela tiden. 
 
I går ändrade vi om i ett av rummet
Idag har jag solat o tvättat o plockat undan... Det blev ingen vinnare denna gången, eftersom inte tre st hade skrivit. har fullt upp med mina nya blogg oxå , åh den kommer att vara stängd ett bra tag fram över när jag har fått skriva av mig av det jag går och bär på... sen får jag se vem som får den?? måste känna ett förtroende på över 200 %... efter som det är såna jobbiga saker i den....sen måste man ha tystnadsplickt!!!! VIKTIGT!!!
 
här kommer en mysig låt
 
 
 
 
 
kram jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback