Fredag..musik..Twiligt..skitsnack ??

Satt och kollad på twiligt-part 1  längtar tills del 2 kommer, här kommer ett smakprov 
 
Vilken tyckte ni va bäst? 
 
Fredag: Min gubbe åkte i dag.. åh det är så tråkigt, i dag har jag haft det as tråkigt!!  har inte gjort ett skit, fick ett samtal som gjorde mig förbannad, hur f*n kan du änns fråga en sån sak? blev besviken och ledsen.  jag ringde min gubbe efter det o han blev arg. så sluta nu att ljuga om oss nån gång. vill du komma o fråga så kommer jag att svara vad jag tycker pricis vad jag sa till dig i luren. varför ta det i luren o inte det  mellan 4 ögon?? 
 
Har kollat på film med barnen , den va väl sådär.. 
 
Nu lite musik..
 
 
 
 
 
Hahaha minns ni linus på linjen?? Det va min stora favorit.. kanske tema nästa vecka?eller i morgon? om gamla tv program man såg som barn??  vad såg ni??
 
Kram o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback