Torsdag---- sjuk!!

I dag fick jag ha min minta hemma, hon hostar så att hon nästan spyr. så hon blir hemma i mrg oxå. Jag o gubben skall i väg o köpa present till Daniella som fyller år på söndag.  skall försöka hitta ett wii spel till henne, mobil får hon nästa vecka, en jätte fin rosa. mobilen vet hon inte om, men att hon skall få nått nästa vecka. sen ville självklart M ge henne nått oxå, så det skall vi köpa på öob i mrg. sen i väg  o handla hem mat o Daniellas önska middag (tacos valde hon) allså på söndag blir det tacos. skall slänga i hop en tårta till henne oxå, där har hon oxå valt innehåll. sen om det finns tid över så skall vi baka kanelbullar i hop jag o daniella med vanilj i , mumms.....  så jag har nog att göra i helgen, hälldre det än att sitta vid datan.... Så om ca 3 veckor fyller Marielle år. till henne blir det oxå en mobil fast en svart hon vill ha. hon hade en mobil men det blev tvättad i tvättmaskinen av mig, klumpigt!!!  sen måste jag börja planera för mitt öppnahus fest jag skall ha i år hade jag tänkt, om det nu kommer nån. hade varit roligt om min familj kom, vilket jag inte tror :(  får väl se vilka som vill komma, två vet jag nog redan från skåne. får väl skicka inbjudan typ 2 månader innan,till våren.. längtar till sommaren, då skall vi campa med barnen. och göra massa andra saker.

ha det nice // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback