tisdag---- trött

Fyg vad trött jag va i morse, gick upp började plocka lite, lägga pussel tills jag fastnade, men fick hjälp med allt det sista, så nu händer pusslet på väggen. skall i väg o köpa mer pussel, vill ha ett som ligger på mitt bord, så är det bara att sätta sig när man känner sig utmanad för det.  la mig o vilade en stund mådde lite illa igen, men det är nog för att man är trött. I dag började M och D dansen, D provade på det, det va inget hon ville fortsätta med. hon vill börja bowla, vilket hon skall få prova. tänkte även ta med mina barn dit bort o spela 1 timma, nån dag, kanske på lovet. men vi är nog inte hemma på lovet, får se.... det beror på om jag jobbar eller inte. vill ner igen, missade min favorit butik där nere, typ allt från 5 kr o uppåt. det finns billiga drakar lampor där jag skulle vilja ha o billiga kläder, köpte alltid jeans till barnen där innan för ca 70 kr, tuffa med motiv på. även snygga tröjor för en billig peng. det finns även begagnade möbler där, dom har nog allt där. I morgon skall man på möte ang den nya kursen, 8 veckor framåt, kan få förlängt även på¨den kursen. jag har ställt vissa krav, vilket hon får veta i morgon. för nu vill jag ha ett riktigt jobb. Annars så flyttar jag där jag vet finns jobb!!!! skit svårt med dessa förbannade bussar här ute, det lär juh inte passa in på mina tider, körkortet får vänta tills jag har jobb. bensinen är juh svin dyr. har knappt råd att leva nu, kan inte leva på bröd o vatten för att ta körkortet. Har nog tänkt att höra av mig till en viss person, måste tänka lite lite.....

Ha en bra natt // jejje

Nån som har ett jobb till mig? närheten av Vara....???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback